אנחנו נילחם
בשבילך​

בואו נעשה את הצעד הראשון ביחד ונעזור לכם לנצח בתיק שלכם.
אנחנו כאן בכל שלבים.

+ 0
הופעות בבית המשפט
0
לקוחות מרוצים
0
עורכי דין
0 %
ניצחון בתיקים

רשלנות רפואית

רשלנות רפואית – כל מה שחשוב לדעת

רשלנות רפואית, על פי הגדרתה, היא מתן שירותים רפואיים שלא במידת הזהירות הנדרשת, כאשר פעולה זו גרמה נזק מוכח למטופל, שלא היה נגרם לו היה מקבל את הטיפול הראוי. אם בעבר פעולות כאלה היו בדרך כלל מגובות על ידי מערכת הבריאות ולעורכי דין היה קשה מאוד להצליח להוכיח את אשמת הצוות המטפל ולזכות בפיצויים הולמים עבור האדם הניזוק בבית הדין, הרי שהיום החשיבות של הוכחת הרשלנות ברורה מאליה ויש לא מעט פניות לעורכי דין מסיבות של חשד לרשלנות רפואית.

רשלנות רפואית בהיסטוריה

רשלנות רפואית

המקרים הראשונים של רשלנות רפואית מוכרים עוד מהמשפט העתיק, אולם המקרה הראשון המוכר מהתקופה המודרנית אירע רק בשנת 1347 באנגליה. התביעה אמנם נדחתה, אולם היתה הכרה משפטית ברשלנותו של המנתח. המקרה הראשון המוכר בארה"ב אירע בשנת 1794, ובמאות ה-18 וה-19 כבר החלו להישמע יותר ויותר תלונות בנושא.

המצב היום

היום יש הגדרות ברורות לרשלנות רפואית, וכאשר אדם מסוים תובע רופא, צוות רפואי או מוסד רפואי, עליו להוכיח גם שהרופא התרשל, היינו – נקט בדרך לא סבירה להתמודדות עם מצבו של המטופל (למשל: לא ביצע בדיקה מסוימת שיכולה היתה לשפוך אור על המצב הרפואי, נתן תרופה לא נכונה שבגינה המחלה הקיימת התפתחה וגרמה לפגיעה בלתי הפיכה, כרת איבר בריא במהלך ניתוח ועוד), וגם שנגרם לו נזק חמור שפגע באיכות חייו בצורה משמעותית.

ישנם מקרים בהם קל יותר להוכיח את רשלנותו של הרופא או של הצוות הרפואי, אולם ישנם מקרים שבהם קשה להוכיח שמצבו של המטופל הינו תוצאה ישירה של הפעולות אשר ננקטו (או לא ננקטו) על ידי הצוות המטפל.

הסתייעות בעורך דין

מכיוון שמקרים של רשלנות רפואית הם בדרך כלל מקרים סבוכים מאוד וקשה להוכיח את הקשר הישיר בין פעולת הרופא או הצוות לנזק שנגרם, מומלץ מאוד למי שמעוניין לתבוע גורמים רפואיים בגין רשלנות להסתייע בעורך דין המתמחה בתחום. עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון רב שנים, יוכל ללוות את התובעים לאורך כל הדרך, לסייע להם לאסוף את כל המידע הנדרש לצורך התביעה ולייצג אותם בכל הערכאות המשפטיות בצורה שתשפר מאוד את סיכוייהם לזכות.

בישראל ידועים הרבה מאוד מקרים של זיכוי התובעים שתבעו רופאים וצוותים רפואיים בגין רשלנות רפואית, ובהם קיבלו התובעים סכומי כסף גדולים כפיצוי על העוול הנעשה ועל הפגיעה באיכות החיים. על מנת להגיע לתוצאות המקוות, חשוב, כאמור, להסתייע בעורך דין המתמצא בתחום, ואשר ייצג בעבר תובעים רבים בגין רשלנות רפואית – וזכה.

חשוב לקחת בחשבון שמשפט המתנהל בגין תביעת רשלנות רפואית צפוי להתארך בגלל הקושי להגיע להחלטות ברורות, ולכן כדאי לקחת נשימה ולהתאזר בסבלנות. גם כאן – ליווי על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה יוכל לזרז את הטיפול. בהצלחה ורק בריאות.

צעד אחד קדימה

למה אנחנו הכי טובים?

Lorem ipsum dolor sit amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, cons ectetur adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit altmet, conse ctetur adipiscing elit aloma lomiur off silder tolos. Lorem ipsum dolor sitlor amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

360 Legal Solutions

Explore What We Are Doing Better

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin rutrum euismod dolor, ultricies aliquam nulla off maxfr mous accumsan.

Learn All About Our Attorneys

Meet The Partners

three steps to success

We Will Help You Every Step Of The Way

Lorem ipsum dolor sit amet, cotns ctetur all of the adicing elit, sed do eiusmod tempor ale dunt ut labore et dolore magna aliqua Mauris amet.

01

learning about all your legal issues

Lorem ipsum dolor sit amet of, cotns ctetur all of the adip scing sed do eiusmod dunt.

02

Pair you up with the Perfect Attorney

Lorem ipsum dolor sit amet of, cotns ctetur all of the adip scing sed do eiusmod dunt.

03

Fight For You
in Court

Lorem ipsum dolor sit amet of, cotns ctetur all of the adip scing sed do eiusmod dunt.

we will assist you in any issue and conflict

Lorem ipsum dolor sit amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

מה אנשים אומרים עלינו

המלצות של לקוחות

You Deserve One Of Our Best Lawyers

with 35 years of law experience

יש לנו הרבה ניסיון

חקר מקרה